rebecka

If You Were Here

Kategori:


Det gör ont! Saknaden gör så vansinnigt ont! Ord kan inte beskriva. 
Finns inget som gör min mindre än saknaden av nära och kära. Jag vet att det är en form av egoism, men jag klarar inte av det längre! Jag SAKNAR ER lite mer för varje dag, vissa dagar är jobbigare än andra, det bara är så! 


Idag skulle en av min älskade blivit 83 men han är inte längre hos oss, ett telefonsamtal hade lindrar smärtan att bara få höra din röst. Men den jävla sjukdomen tog dig ifrån oss förtidigt! 
Du hade mer att göra, flera skratt att skratta, flera kramar att dela ut och jag vet att du kämpade så länge du bara kunde och jag kommer alltid att minnas dig som en av dom starkaste, farfar! Men saknaden kommer alltid finnas pch det gör ont, för ont! 


KOMMENTARER:

  • Mima säger:
    2014-07-17 | 17:56:12

    KRAM

Kommentera inlägget här: