rebecka

If Yoy Ever Want To Be In Love

Kategori:


Det är nått speciellt med den staden. Det kommer det alltid att vara, den känslan kan ingen ta ifrån mig! Det finns människor som kan påverka men aldrig ändra! Att komma dit är är som att komma hem, för där har jag bott, levt och haft känslor som jag inte kan bestämma över. Att träffa människor som jag har brytt mig om lite mer om och som fortfarande offrar andra saker för att träffa mig, ord kan beskriva glädjen i hjärtat! 

Andra som har sårat och helat tar sig 5 min, det känns också blandat, men bra, vad ska vi säga, jag hade inte räknat med att få se honom. Att höra orden "du ser lycklig ut" får hjärtat att hoppa över ett slag? Att höra att han vaknar lycklig gör mig varm i hjärtat och tankarna börjar snurra varför somnar "du" olycklig?  Att höra att han är den samma nu som då gör mig ändå lugn. Att bestämt att vi ska ta en löptur upp få Fløyen gör mig stressas, nu måste jag öka takten på löpningen och få upp flåset ordentligt för att inte visa mig svag. 
Men Oslo kommer för alltid vara mitt hjärtas stad ! 




KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-07-17 | 17:57:16

    Du ser strålande ut. Kram

Kommentera inlägget här: