rebecka

Så fort, så onödigt gjort

Kategori:

Födelsedagen dagen då jag skulle bli vuxen... Eller? 
Sen började i fredagskväll med en promenad i värmen, kos i soffan med mina kombosar och smågott, lördagen bjöd på träning, sol och promenad i stan! På kvällen skulle vi ut och äta! Kollar Facebook... Som en bom plusen skjuter i höjden, hjärtat går i 210! Mr T är i bergen, han tog en löptur upp på Fløyen och fått ett uppdaterat hotell rum! Utan att riktigt tänka, en förmaning från min bror att inte skriva, men jag har redan tryck ENTRT fråga om vi ska mötas! Vad har jag gjort? 
Nu är det bara att vänta....han var redan på flygplatsen påväg tillbaka till Oslo, men nästa gång skulle han ringa! Han hade inte fått med sig att jag bodde i Bergen! Har blivit lurad och sårad så många gånger innan jag kan det utantill! Jag går i direktförsvar, som så många gånger förr! Det går bra, bara att ringa eller så ses vi kanske i mitt hjärtas stad!  
Går ut och äter som om ingenting har hänt ! I sommar klänning och iallafall inte kritvita ben! Kvällen blir lugn och det blir söndag jag blir 25! Äter för mycket socker och känner mig fortfarande som 24! 



Kommentera inlägget här: