rebecka

vote fore love

Kategori: Allmänt

Känsla när man mår piss, men de man älskar högst mår sämre..
Den känslan gör så ont, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Det ska vara skönt att komma hem till tryggheten. Nu är jag hemma och jag hinner tänka, hinner sörja, hinner känna efter, jag och tiden är inte överens den går för sagts men ändå alldeles för fort.
Att sitta och bara vänta, vänta på att tiden ska gå medan mina älsta älskade bara blir sämre och sämre skär i bröstet kan det inte bra bli bra, för jag orkar inte mer. orkar inte se dom lida, jag vill inte mer, jag vill ha dom kvar jag vet inte vart jag ska ta vägen vill sjuka genom gjorde samtidigt som jag vill fly flera tusen mil.

Som min käre kusin citerade och jag citerar honom:
"Vi har aldrig gett oss utan strid. If there´ s light we´ll claim ut back"
 
 
mina förbilder och älskade mostrar 
 
 
Kommentera inlägget här: